Ik kom bij je langs!

Review op mijn kanalen

Jouw locatie is écht heel leuk, maar hoe zorg je ervoor dat potentiële bezoekers dat ook zien en ervaren? Je staat waarschijnlijk genoteerd bij de grotere boekingssites, (dat werkt vaak prima!), maar toch zoek je een wat persoonlijkere manier om in contact te komen met leuke gasten en dan liever niet met hoge vaste kosten of commissie. Dat is precies wat ik je wil bieden met I love kamperen en I love Noord-Holland.  Ik maak uitgebreide en persoonlijke reviews en deel deze met mijn volgers. Met een frisse blik en een vrolijke pen.

Samenwerken met I love kamperen

Ik maak hele uitgebreide en eerlijke reviews van campings in Nederland en de rest van Europa. Zo laat ik zien hoe het écht is op een camping en de omgeving en dat is toch anders dan alleen standaard opsommingen van de faciliteiten met een mooi plaatje. Ik heb een groot bereik binnen mijn doelgroep: kampeerders tussen de 28-50 jaar, veelal gezinnen.

Samenwerken met I love Noord-Holland

I love Noord-Holland is een site voor bezoekers van deze regio. Deze potentiële gasten zijn op zoek naar een leuk restaurant, een fijn terras of een leuk dagje uit. De bezoekers komen uit de provincie Noord-Holland, maar ook uit de rest van Nederland. Ik inspireer gasten door mijn artikelen, vermeldingen en bijvoorbeeld mijn column in de evenementenkrant van Bureau Toerisme Laag Holland.

Hoe werkt dat?

Wanneer wij samenwerken, kun je in elk geval het volgende van mij verwachten:

  • Een uitgebreid artikel op ilovekamperen.nl of ilovenoordholland.nl. Ik wil altijd graag een persoonlijk gesprek met jou, zodat ik goed de visie van de locatie kan verwerken bij mijn ervaring.
  • Ik zorg voor mijn eigen fotografie
  • Posts via mijn social media kanalen (+10.000 volgers op I love kamperen)
  • Indien gewenst maak ik er ook een video bij.

Dat alles bij elkaar maakt het de investering meer dan waard!

Wat heb jij daaraan?

Potentiële bezoekers gaan online op zoek naar hun volgende camping of uitje. Zij vinden recensies van andere bezoekers een belangrijke factor bij het de keuze voor een locatie. Een artikel op mijn website wordt gevonden door Google en ik deel het via mijn kanalen, waarbij ik op I love kamperen meer dan 10.000 volgers heb. Een bericht heeft vaak een bereik tussen de 2000 en 10.000+ personen (één bericht had meer dan 90.000 views binnen één maand, dat was uitzonderlijk maar ik zit er nu nog van te genieten, dat begrijp je vast wel 😉 ) Zo komen mijn lezers (gasten van 28-50 jaar, vaak met een gezin) in de oriëntatiefase in aanraking met jouw locatie. Dat levert je bereik, naamsbekendheid en bezoekers op. Niet alleen op het moment dat ik bij jullie ben, maar juist ook op langere termijn. Want zo’n artikel blijft vindbaar! Natuurlijk kun je op jouw eigen website ook een link plaatsen naar het artikel, zodat jouw bezoekers (die misschien nog twijfelen om te boeken) de ervaring met de locatie uit een ander oogpunt lezen.

Wat kost dat dan?

Dat is een beetje afhankelijk van waar de locatie is (ivm reiskosten) en wat je precies allemaal wil. Mail direct even, dan heb je heel snel (meestal vandaag!) een persoonlijk voorstel.